Geplaatst: 24-09-2008 9:52
Hallo ,
Hier een probleem met een tigra die op constante snelheden rond 80 a 100 kmh bij zo'n 2300 rpm inhoud en schokt soms heel even en soms met grote regelmaat hevig , lambda waarden etc zijn goed egr lijkt ook goed te werken maar er is met fatsoen niet in te rijden .
Storingslampje brand niet !
Wie herkend dit probleem ...............