3 reacties
Lid sinds: 06-12-2008
Bijdragen: 2
Geplaatst: 06-12-2008 13:29
je zou het kleppen deksel eraf kunnen halen de eerste zuiger in bdp zetten en dan contr.of de nokkenassen op tuimelen staan
kun je niks uit de storing opmaken (lampje gaat niet zomaar branden)
succes gr paul