Geplaatst: 04-11-2009 19:02
[140669]Bij deze auto gaat de koelvin meteen draaien als je de auto op contact zet. Je hoeft hem dus niet eens te starten. Wat gemeten aan temp sensor/relais blok van vin, maar kom er niet veel verder mee. Die waardes zijn eigenlijk allemaal goed.Iemand een goed idee?
Dank Tijs