Geplaatst: 05-11-2009 11:57
[140714]Hallo collega's,
iemand ervaring met het vervangen van de elektrische pomp van het servostuur?
Heb al gevraagd aan een collega die bij Opel werkt en hij demonteerde heel het stuurhuis, terwijl een andere collega van hem beweerde dat je de pomp ook kan vervangen zonder het stuurhuis te demonteren.
Dus kom ik het hier nog eens vragen vooraleer ik te veel "nutteloos" werk zou gaan doen :)
Groeten