Distributie voor 3 x eraf gelopen

13 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
agr tdi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-10-2008 19:55

[112694]Hallo,

Bij deze auto is bij 177.000 de eerste maal distributieriem vervangen bij een garage, vervolgens na 800km met 140 km/u eraf gelopen. De spanrol was niet goed op spanning gezet; dus kop id door dat bedrijf gereviseerd en opnieuw erop gezet. Vervolgens loopt riem bij 201.000 er weer af (bout van omlooprol voor krukas afgebroken). Klant heeft geen vertrouwen meer in bedrijf en komt bij ons. Nu hebben wij dus kop weer gereviseerd riem ed. vervangen nu na 1000km weer eraf gelopen weer (bout van omlooprol voor krukas afgebroken.

Volgens ons kan het nu niet anders dan dat;

krukaswiel krom

Krukasbout

Vlak bij krukaswiel scheef

of spiebaan scheef

iemand suggesties of tips?

alvast bedankt