Geplaatst: 02-10-2008 19:55
[112694]Hallo,
Bij deze auto is bij 177.000 de eerste maal distributieriem vervangen bij een garage, vervolgens na 800km met 140 km/u eraf gelopen. De spanrol was niet goed op spanning gezet; dus kop id door dat bedrijf gereviseerd en opnieuw erop gezet. Vervolgens loopt riem bij 201.000 er weer af (bout van omlooprol voor krukas afgebroken). Klant heeft geen vertrouwen meer in bedrijf en komt bij ons. Nu hebben wij dus kop weer gereviseerd riem ed. vervangen nu na 1000km weer eraf gelopen weer (bout van omlooprol voor krukas afgebroken.
Volgens ons kan het nu niet anders dan dat;
krukaswiel krom
Krukasbout
Vlak bij krukaswiel scheef
of spiebaan scheef
iemand suggesties of tips?
alvast bedankt