Geplaatst: 03-10-2008 13:57
[112721]Peugeot Boxer heeft de volgende storing:
Houdt af en toe in, dan gaat ook het lampje van de verstuiver branden.
Zakt niet ver genoeg in toeren bij het afremmen, loopt dan 1200 toeren ipv 800/900
Kan voorkomen dat het probleem een uur lang niet voor komt met rijden en dan is het er ook zo weer.
Hebben nieuwe brandstofleidingen gemonteerd ivm lucht aanzuigen, iets verbeterd daarna, maar nog steeds niet afdoende. Geen storingen uitgelezen.
Wie heeft een oplossing?
Misschien HD pomp?