Geplaatst: 24-01-2009 22:15
Hoi,het kan zijn of het relais of de raw schakelaar,waarschijnlijk is het het laatste,gaan vaak stuk.die sleutel is dat infrarood of fm?laat anders even bij een radiozaak controleren of de sleutel nog een signaal uitzend.lampje brand dan wel maar dat zegt niets of de sleutel nog goed werkt.