Geplaatst: 23-02-2009 18:36
voor de beide nokkenassen moet je een borgplaat gebruiken om ze t.o.v. elkaar te borgen. (rubber doppen in kop aan versnellingsbak zijde verwijderen en vervangen)
Gebruik die plaat wel, anders wordt het erg lastig om de nokkenassen precies goed t.o.v. de krukas te krijgen, mede omdat het krukastabdwiel geen spie heeft.
succes