Inhouden van de motor en stotteren bij koude start

2 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-10-2008 11:45

[112758]Al voor geruime tijd houdt de motor in bij het intrappen van het gaspedaal en stottert bij de start en houdt verschrikkelijk in.

Reeds nieuwe bougies geplaatst , is geen oplossing

Bij de garage gebracht en de auto dat is hier uitgelezen, waarbij steeds naar voren kwam dat er als oorzaak een defect in de motorregelmodule kan zijn.

Tevens de spanning in de dynamo te laag, is 12,5 volt moet 14 zijn.

Ben het spoor nu even bijster, voordat ik allerlei onderdelen ga vervangen, heeft iemand een idee???

Bij voorbaat dank. Peter