e36 325 wordt komt tijdens rijden niet hoger als blauw blokje (temp)

3 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-01-2010 15:48

[146210]Mijn auto wordt tijdens het rijden niet warmer als (blauw blokje)

Als ik hem stationair laat lopen of in de binnenstad rijdt wordt deze door het langzaam rijden wel warm (helft)

maar bij het rijden op de snelweg koelt deze weer af. Zou het aan de thermostaat kunnen liggen?

Alvast bedankt leute:)

Don