Geplaatst: 18-01-2010 15:48
[146210]Mijn auto wordt tijdens het rijden niet warmer als (blauw blokje)
Als ik hem stationair laat lopen of in de binnenstad rijdt wordt deze door het langzaam rijden wel warm (helft)
maar bij het rijden op de snelweg koelt deze weer af. Zou het aan de thermostaat kunnen liggen?
Alvast bedankt leute:)
Don