Geplaatst: 07-10-2008 15:31
Heeft iemand ooit meegemaakt dat de borgveer uit een tuimelaar is verdwenen, waardoor het afdichtingsplaatje aan de bovenkant uit de tuimelaar is geschoten en vervolgens de hele klepstoter door het gat in de tuimelaar aan de bovenkant is geschoten?