Geplaatst: 20-01-2010 23:47
[146467]auto is afgeslagen tijdens rijden en wou daarna niet meer aanslaan.
na dag staan wel weer aanslaan en liep weer een tijdje. nu loopt ie meer niet als wel.
uitlezen van ecu lukt niet met lexia en proxia als de auto niet loopt.(dus als probleem aanwezig is) in de bsi storing; geen communicatie met ecu
als je een tijd bij de auto staat begint de bsi en de bsm ineens te tikken, en kan zijn dat de auto dan ineens loopt en dan is deze storing ook weg .
maar slaat dan meestal na ong 10 tot 30 seconden weer af
als probleem optreed vonkt ie niet en de br pomp draait dan niet zelfs niet bij het op contact zetten
dit lijkt op een probleem met het dubbel relais maar, dit zit niet op deze auto. (KAN HEM TENMINSTE NIET VINDEN)
ik heb de bsm al verv en de maasa en de voedingen en signaal draden van bsm naar bsi en van bsi naar ecu gecontroleerd maar tot nu toe zonder resultaat
wie weet raad(ik weet niet zeker of het bouwjaar goed is maar zal dit nog ff checken)
rudy