Geplaatst: 19-01-2010 19:19
[146339]Eertse start van de dag beroerd.
3a4 keer starten, komt daarna langzaam op gang.
Geen foutcodes.
Reeds vervangen:
Bobineblok.
Tempsensor.
Klepstoters.
Heb brandstofpomp uit de tank gehad en gereinigd.
Brandstofdruk is ok.
Injectors laten testen+cleanen zet ik er morgen in om te zien wat dit oplevert.
Lijkt een brandstofprobleem.
Wie heeft hier ervaring mee??