Geplaatst: 19-01-2010 20:20
[146344]Beste technici,
Ik heb een probleem met een polo, liep niet lekker dus begonnen met het gasklephuis schoon te maken. Doe ik vaker werkt meestal goed. Echter deze keer niet.. (leerwaarde gewist en basis afstelling opnieuw ingeleerd met kanaal 098), alle waardes kloppen en je ziet met de launch dat deze opnieuw wordt ingeleerd, maar de auto loopt sindsdien zwaar beroerd draait 2000 toeren stationair en zaagt... Ik heb dat al eerder meegemaakt, toen heb ik een nieuw gasklephuis gemonteerd en het probleem was over. Maar met een nieuw gasklephuis loopt hij precies hetzelfde, zelfs nog bij de dealer opnieuw in laten leren omdat ik aan mezelf ging twijfelen, maar mocht niet baten... Ik vermoed zelf dat ik een kapot gasklephuis gehad heb (productiefout?). Of heeft iemand anders nog een idee? Er zitten geen foutcodes in, alles lijkt te werken.
Ik hoor het graag!
Mvg, Marvin