Geplaatst: 21-01-2010 18:21
voertuig opgehaald motor wou niet aanslaan
Geen druk dus met knijpbal opgepompt
Auto starte toen gewoon maar liep niet goed alsof hij op 3 cilinders liep
en ik had het gevoel alsof hij nagelde
Kwam lucht mee in de leiding
aanvoer en retour leiding vervangen en leiding van filter naar pomp
omdat er een marter in huis gehouden had
Kon je goed zien
Brandstofmeter in tank gecontroleerd geen leiding stuk
Heb een lektest gedaan
Bij deze kwam ontzetten veel lucht mee in de retour waardoor ik moeilijk bepalen kon
hoeveel de retour was
Heeft een minuut gedraaid en een retour gemeten van 20 mililieter allemaal hetzelfde
Wie o wie
Gr Dennis