Geplaatst: 23-01-2010 22:18
Hallo,
Momenteel heb ik een BMW 3 Serie E46.
Ik reed in de auto en wilde mijn knipperlicht aandoen. Buiten deed het knipperlicht het wel, maar binnen tikte hij niet en gaf geen licht aan. Toen ik stil stond probeerde ik stationair de auto op slot te doen, terwijl ik er in zat. Uiteraard ging de auto wel op slot, maar buiten gaf hij geen licht aan. De auto ook aan- en uit gedaan, en toen het knipperlicht naar rechts aangedaan, toen ging buiten het knipperlicht wel naar rechts, maar binnen gaf hij links aan. Op een gegeven moment kon ik de klok van de radio ook niet meer zien. De cijfers werden vervangen door streepjes.
Ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen met dit probleem.
Alvast bedankt!
Gr. Xando