Onregelmatig stationair lopen/koudstart

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6 16V
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-03-2008 23:25

[101230]Hallo,

Mijn Golf loopt onregelmatig stationair (tussen de 900 en 1200 toeren), zowel op gas als op benzine. Ook de koudstart gaat moeilijk, hetzij op benzine wel beter dan op gas. Het gasklephuis heb ik reeds schoongemaakt, dit had geen effect. Nu heb ik het gasklephuis vervangen maar het probleem is nog steeds niet verholpen. Ook heb gecontroleerd of er vacuum lekkages zijn en tot voor zover geen vacuumlek gevonden. Misschien heeft iemand ervaring met dit probleem? Dat zou veel zoekwerk besparen.

M.v.g. Rob