3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-03-2008 0:02
[101236]auto loopt over algemeen goed maar af en toe als je moet afremmen om te stoppen begint de motor zeer langzaam te draaien en gaat dan in veel gevallen af slaan.geen storings codes aanwezig.wie weet raad?