Geplaatst: 27-01-2010 18:53
[147054]Motor houdt zo nu en dan in, geeft het gevoel dat de bougiekabels niet goed zijn.
Wat we al gedaan hebben: compressie gemeten, bougies vernieuwd en afgesteld op 0.9mm, massa onder de computer schoongemaakt, bobine's vernieuwd, bougiekabels vernieuwd, BDP voeler vernieuwd en stekker laten vervallen en draden aan elkaar gesoldeerd, temp. voeler gecontroleerd op z'n waarden, lambda sonde gecontroleerd op z'n waarde en werking.
Wie heeft een oplossing?
mvg,
Garage Dijkstra
0516- 421774