Geplaatst: 22-03-2008 21:00
Hallo Collega,s wij hebben hier een Getz 1.5 CRDI
Deze heeft lekkage bij de brandstof- hogedruk pomp
Hij lekt tussen een deksel en de pomp zelf
we hebben al 2 x de O ringetjes vernieuwd , en het is dan 15 km goed en dan valt de druk onder het rijden weg en de auto wil niet meer
En dan loopt de diesel-olie er weer uit !!
Heeft iemand een idee wat hier mee kan zijn ??
alvast bedankt