4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-03-2008 22:02
[101479]Hebben ze bij fiat ook de campagne van de cilinderkoppaking bij de 1300 Dieseltjes op de nieuwe wagens modeljaar 2008 ?
BIJ Opel moeten ze allemaal vervangen worden