2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-01-2010 18:25
hallo de auto maakt +- 2000 toeren in de opwarmfase als hij warm is niets aan de hand koelvloeistof geeft de goede waardes aan geen foutcodes groet bertus