Geplaatst: 02-02-2010 20:41
[147615]als je de auto start s`morgens valt hij gelijk weer stil, start alleen als je gas geef, rijd goed trekt goed geen storingscodes en geen lampjes.
EGR hebben we afgesloten , dat helpt niets.
11 reacties
Geplaatst: 02-02-2010 20:41
[147615]als je de auto start s`morgens valt hij gelijk weer stil, start alleen als je gas geef, rijd goed trekt goed geen storingscodes en geen lampjes.
EGR hebben we afgesloten , dat helpt niets.