Geplaatst: 15-02-2009 14:56
In principe kan het natuurlijk altijd dat er een riem of snaar breekt, zelf 1 dag na groot onderhoud.
De distributie riem is niet te zien (zit achter een kap) en wordt niet bij elke beurt gecontroleerd.
Echter vaak is het andersom, dat er een dynamo of waterpomp of airco pomp of iets dergelijks vastloopt en daardoor de riem kapot springt.