distributie niet juist

2 reacties

Merk
Jaguar
Model
X-type
Type
Onderwerp
Motorcode
2000
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-10-2008 18:16

[113038]Heeft er iemand ervaring met distributieketting van een X-type op de nokkenas en krukas.

We hebben dat net op de merktekentjes geplaatst en de ontsteking is niet meer juist, kunt u

de ontsteking verplaatsen (is op de krukas)? Of is er iets anders mis?

Met beste dank,