Geplaatst: 08-10-2008 18:16
[113038]Heeft er iemand ervaring met distributieketting van een X-type op de nokkenas en krukas.
We hebben dat net op de merktekentjes geplaatst en de ontsteking is niet meer juist, kunt u
de ontsteking verplaatsen (is op de krukas)? Of is er iets anders mis?
Met beste dank,