Geplaatst: 09-10-2008 20:17
[113109]Bij ons na de roetmeting storing p1220 kritische systeem fout.
Auto sloeg zeer slecht aan,liep ook zeer slecht,veel rook.
Na alle standaard dingen(lucht in brandstofsysteem e.d.) gedaan/gecontroleerd te hebben, hebben we de inspuitpomp vernieuwd.Hierna waren de problemen over en liep de auto weer goed.
Douwe