Geplaatst: 11-10-2008 21:18
[113237]hallo allemaal
even het volgende probleem heb hier een cordoba vario 1.6 75pk uit 1998
probleem is dat deze vaak inhoudt bij koude motor kan dan vol gas geven maar houdt dan heel erg in
paar honderd meter dan is het goed.
temp.voeler reeds vervangen / smoorklephuis reeds vervangen en ingeleerd /
tempvoeler in inlaatspruitstuk reeds vervangen nog steeds soms inhouden geeft op moment van inhouden ook zwaar brommend geluid in uitlaat iemand hier ervaring mee??????? of een oplossing voor?????
alvast bedankt arno