Geplaatst: 03-02-2010 17:20
We hebben een probleem met een t5 als je de auto start geen probleem blijft hij lopen zodra je een keer gas geeft slaat de motor af dit alles bij koude motor
vorig jaar cilinderkop bij deze auto al vervangen en de pompverstuivers en de turbo dus daar mag het niet aan liggen.
Dus een jaar zonder problemen gereden
vorige week kwam de auto in de gargage met het probleem.
we zijn begonnen met de aansturingskabel vd pompverstuivers te vervangen en de brandstofpomp in de tank grote beurt uitgevoerd dus daar mag het ook niet meer aan liggen alleen het probleem blijft bestaan
Bij ongeveer 3 km gereden te hebben is het probleem over
geen fotcodes aanwezig
wie heeft er nog een leuk idee?????