Geplaatst: 29-12-2009 18:58
[144578]hallo ik heb hier een ford escort van 1997
waarvan de kachel aanjager niet doet het is een met airco
de weerstand is al vervangen en de schakelaar ook en de kachelmotor werkt ook wel
maar er staat ook maar weinig spanning op de weerstand en het lampje van de airco schakelaar brandt ook niet
kan het de relai zijn?????