Geplaatst: 06-01-2010 18:46
[145180]hallo, we hebben een berlingo 16 hdi van 2008 met een probleem met het oliedruklampje.
Bij een bocht naar rechts onder het rijden, gaat het lampje branden van de oliedruk. We hebben het contactje al doorverbonden, maar hij blijft het doen. Heeft er al iemand dit probleem voorgehad?
Of heeft er iemand een idee?