Geplaatst: 07-01-2010 10:52
[145228]De wagen slaat soms af tijdens het vertrekken. Bij het lossen van de pedaal.
Ik herinner me iets van sensoren op het koppelingspedaal. Kan dit de oorzaak zijn of zoek ik best ergens anders. Geen fouten in geheugen die verband kunnen houden met dit probleem.