Geplaatst: 09-01-2010 11:38
[145385]Auto heeft de volgende problemen: Accu loopt snel leeg via Relais nr 8 in motorruimte (=relais motorregeling). Het blijkt dat dit relais altijd blijft aangestuurd. Wagen start ook niet.
We kregen met onze Bosch tester erg veel onbekende fouten op de startonderbreking en hebben de kaartlezer al vernieuwd. Als je de kaart in de lezer doet blijft het lampje knipperen en starten wil nog niet. Toen was het vrijdag 17.00 uur en hebben we er dus niet verder naar kunnen kijken. Is er iemand met een suggestie?. B.v.d.