Geplaatst: 06-01-2010 22:27
goeieavond,
Probleem is als volgt:
Kop eraf gehad ivm uitgevlogen bougie , dus schroefdraad weg..
Nu is er het volgende probleem:
Motor loopt soms stationair heel mooi, maar meestal met te weinig toeren waardoor hij vreemd begint te lopen en meestal bij gas los afslaat...
Tijdens het rijden en optrekken zijn er totaal geen problemen maar meestal bij gas los slaat de motor af...
Op gas en op benziene...
Zou dit aan het stationair regelmotortje kunnen liggen??
Met stekker los of vast veranderd er niks???
Of zijn er nog verdere bekende storingen??
Mvrgr J