Electro storing bij kou???

6 reacties

Merk
Renault
Model
Espace
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 16v
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-01-2010 16:46

[145504]Weer een leuke storing aan een Espace.

Is een oud model (2001) espace,klant is gestrand met stroom uitval van auto (alles ging langzamer werken,wissers RAW etc.).

Auto opgestart,ging naar een paar keer proberen,niet alles werkt (RAW en vergrendeling).

Binnen verlichting bleef knipperen en UHC tikt dan mee.

Volgens de klant bleef de nummerbordverlichting aan,terwijl alles uit stond.

Auto heeft een paar dagen stil gestaan.

Accu vervangen en auto binnen moeten duwen (sloeg niet aan).

Startmotor komt goed rond maar motor slaat niet aan.(vonkt niet).

Dashboard werkt niet,knipperlichten,centrale vergrendeling en ramen werken niet

Kachelbediening en verlichting werken weer wel???

Uitlezen geeft storing startblokkering aan.

Binnenverlichting blijft nog steeds knipperen als er een portier open staat,en UHC tikt dan" mee".

Auto heeft een uurtje binnen gestaan en net als we het naar buiten willen duwen werkt alles weer normaal!!!!!

Is er iemand die zoiets al eens heeft gehad bij een espace,want het wordt moeilijk zoeken buiten in de kou.

Ik denk in de richten van de achterklepbedrading (omdat ook de nummerbordverlichting aan bleef),maar kan ook UHC zijn.

De auto staat het weekend weer buiten en we zullen maandag wel weer zien wat ons te wachten staat.

Alle tips en ideeen zijn welkom (hoe raar ook).

Groeten John