Geplaatst: 20-01-2010 14:52
[146398]Hoi,
Heb hier een zeer vreemde freelander staan die zeer apart doet! De auto kan de ene morgen goed aanpakken en de volgende dag kan het zo maar zijn dat je 2 accu's leeg start. Met veel pompen op het gas krijg hem aan de praat.... Als ie eenmaal gelopen heeft start hij de hele dag goed!! Deze dingen zijn al vervangen: bougies, koppakking, verdelerkap + rotor, bdp-sensor, inlaattemperatuursensor. Zelfs de injectoren ultrasoon laten reinigen. Weet het zo langzamerhand niet meer en de kosten rijzen de pan uit en het is nog steeds niet verholpen! Wie o wie heeft dit eerder meegemaakt??? Bedankt alvast.
Groeten Roy