Geplaatst: 22-01-2010 22:27
[146630]Deze motor rookt ontzettende dikke zwarte rook bij gasgeven, vooral met koude motor. Maar als de motor warmer wordt, is dat over. Alsof de egr-klep iets open staat. Ik heb ooit wel eens gehoord dat dit één geheel is met de inlaat en dat daar wervelkleppen inzitten die vast kunnen gaan zitten.
Iemand die hier ervaring mee heeft en iets over kan vertellen?