6 reacties
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 238
Geplaatst: 04-02-2008 13:10
hallo heren .
ik heb een mazda die niet meer aanslaat door dat de brandstofpomp niet bekrachtigd wordt en de motor niet meer vonkt heeft iemand hier wel eens mee gestoeit
mvg1963