Geplaatst: 13-01-2010 17:49
[145751]Deze auto lekt olie bij de distributiezijde. Is dit ook een bekent probleem misschien?
Koppakking bv op de hoek zoals we wel kennen bij de 106 en 306 of is bij dit type nog een andere mogelijkheid?
Is niet te zien goed te zien, zelfs met distributie kap eraf, maar lijkt toch bovenin te zitten en niet bij de krukaskeerring.