7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-01-2010 17:45
Hallo,
Ik heb hier een V 40 van 97 en die zou volgens mijn schema de massa op het stuur via de stuurkolom krijgen maar er zit een grote weerstand tussen de massa en het stuur. Iemand ervaring met dit geval.
Mvg
Witstra