4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-01-2010 13:20
[146393]Achterruit verwarming werkt niet, lampje van bediening brandt wel, maar achterruit wordt niet verwarmd.
Graag reactie