Geplaatst: 20-01-2010 22:27
[146457]Hallo ik heb hier een passat 2.0 benz.van 2002
Nu is het lagertje stuk die in het huis zit van de koelfan.
Nu is mijn vraag hoe vervang ik die moet ik dan het hele huis eraf hebben of is er misschien speciaal gereedschap voor.
Even voor de duidelijkheid het lager zit niet in de koelfan maar in het huis ,je draaid de koelfan er met 1 inbusbout af dan pak je de fan + rol eraf en daar waar de bout door zit daar zit een lager en die bedoel ik.