Geplaatst: 20-01-2010 18:20
Hallo, heb hier een kangoo staan warvan we de kop hebben laten reviseren, maar de klant kwam terug dat de motor geen vermogen heeft en ratelt af en toe, vervroegingsklep is okee, maar bij het uitlezen geeft de tester aan, signaal spanning van temp.sensor te hoog en ook signaal spanning sensor te laag - dit valt ook niet te wissen, auto rookt niet en als hij de storing niet heeft loopt het als een zonnetje - graag jullie hulp