Geplaatst: 13-04-2009 14:07
hallo, ik heb honda integra gekocht en hij rookt ontzettend hard. na 2 dagen hangt het roet tot aan men spoiler. met het optrekken ruik je de olie tot in wagen. zelfs stationair laten draaien brengt rook met zich mee! wie kan me aub op weg helpen?