veel rook

5 reacties

Merk
Honda
Model
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
integra type r
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

flatliner

Lid sinds: 13-04-2009

Bijdragen: 6

Geplaatst: 13-04-2009 14:07

hallo, ik heb honda integra gekocht en hij rookt ontzettend hard. na 2 dagen hangt het roet tot aan men spoiler. met het optrekken ruik je de olie tot in wagen. zelfs stationair laten draaien brengt rook met zich mee! wie kan me aub op weg helpen?