Geplaatst: 24-01-2010 23:05
Ik heb dus een nieuwe verstuiver gemonteerd en wat blijkt????
Het probleem is NIET opgelost, wagen slaat niet aan en de 12V blijft continu op de verstuiver.
Het blijkt dus toch de ECU te zijn.
Dus mensen, mijn blijkbaar nutteloze tijd voor het onderzoeken zijn nu nutteloze kosten geweest.
Het is niet omdat een probleem bijna altijd dezelfde oorzaak heeft dat het niet ergens anders kan zitten.