Geplaatst: 06-01-2008 16:45
Bij een opel corsa 1.3 Cdti brandt het controle lampje van het voorgloeisysteem erg kort. De auto slaat ook niet of niet goed aan als je direct na het doven van het lampje start.
Het gloeisysteem zelf werkt wel, als er wat langer gewacht wordt met starten, ondanks dat het lampje dus al gedoofd is.... ( tijd om gordel om te doen bijv.) is er niets aan de hand.
Het probleem is dus eigenlijk alleen dat het lampje te snel dooft ?, wat is hier aan te doen ??