Geplaatst: 05-09-2008 20:30
Mijn bericht was niet professioneel genoeg daarom is ie verwijderd?
Ik wist niet dat dat hier zo ging, maar had hier al eens vaker gepost en daar stonden dus hele zielige domme antwoorden bij , ipv dat dat wordt verwijderd !!!!! Das lekker PROFESSIONEEL !!!!!!!!!
Het beste !!!