Zijn hier alleen professionele mensen ?

1 reactie

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Lupo99

Lid sinds: 12-12-2007

Bijdragen: 4

Geplaatst: 05-09-2008 20:30

Mijn bericht was niet professioneel genoeg daarom is ie verwijderd?


Ik wist niet dat dat hier zo ging, maar had hier al eens vaker gepost en daar stonden dus hele zielige domme antwoorden bij , ipv dat dat wordt verwijderd  !!!!!  Das lekker PROFESSIONEEL !!!!!!!!!


Het beste !!!