3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-01-2010 22:24
[147184]Storing actuator relais aanwezig in rekeneenheid inspuiting. Kan Iemand mij vertellen waar dit relais gemonteerd is en wat deze doet?