Geplaatst: 08-11-2009 18:16
[140931]hallo,
heb een probleem met een Opel Omega 2.6 v6 uit 2001
auto valt spontaan uit naar een paar kilometer rijden,als de auto uitvalt wil hij daarna niet meer aanslaan,
en na een min of 20 a 25 slaat de auto weer aan.
Als de auto uitgelezen word staan er geen foutcodes in.
Weet iemand een oplossing?
groeten maurice