Geplaatst: 08-11-2009 20:47
[140939]Bij een andere garage zijn gloeibougies vervangen.
Van 2 gloeibougies zijn de punten afgebroken, deze zijn in de kop blijven zitten.
Hier bij zijn de 2 oude gloeibougies weer in de kop gedraaid, met de mededeling dat dit geen kwaad kon.
Auto start nu op 2 werkende gloeiers.
Klant vraagt mij om de oude gloeibougies te verwijderen.
Wie heeft hier ervaring mee en kan tips geven.
Met vr. groet ,
Gerard.