Geplaatst: 11-01-2008 13:26
[96610]hallo allemaal.
ik heb een auto van een klant die af en toe inhoudt, natuurlijk alleen bij de klant zelf,
ik heb vervangen naar aanleiding vannde uitleg:
bougies, kabels , bobine, brandstoffilter.
er zijn geen storingscodes, uitlaatgassen zijn prima, regelt goed bij
gisteren deed hij het weer en toen heb ik het zelf gevoeld,
je rijdt ca 50-60 km in zijn 3 en dan is het net of even de vonk of benzine toevoer wegvalt.
even doet hij dan helemaal niks, later stond hij stationair te draaien en na ca 2 minuten valt hij stil.
da weer gelijk starten.
de auto wordt volgende week gebracht, maar ik heb eigenlijk geen idee.
ik hoop iemand van jullie wel.
o,ja volgens de uitleg van de klant doet hij het zowel warm als koud, er is geen pijl op te trekken.
ook kan hij het gewoon weer 3 of 4 dagen goed doen.